ross ross ross

Streesig helg! Jobbade dubbelpass i fredags och efter det gick jag ut på Verve där vi dansade och skrattade åt alla konstiga människor, kom hem halv fem och gick upp halv sju för att jobba, sen när jag kom hem så ramlade jag ner i sängen och väcktes vid 10 av mina roomies för att vi planerat att gå på Sebastian som spelade på Koko, men det visade sig att biljetterna var slutsålda så jag somnade om och idag har jag jobbat hela dagen! Ungefär så har min helg sett ut! Är lite deppig för att jag missade spelningen så för att bli lite gladare har jag köpt 4 liter god juice och ska kika på senaste avsnittet av Gossip Girl!

Åh tänk att höra denna live liksom... Merde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0