sweets

Igår var en ledig dag och eftersom jag hade extra mycket pengar på kontot så blev det ett besök i Ladurées guldgrotta!

Ny ask till samlingen

små konstverk!

överst från höger: caramel with salted butter, lemon, raspberry, coffee

nederst från vänster:chocolate, red fruits, hazelnut, lemon(min favorit!)

Dom åts upp samma kväll!

Photobucket

Blev också en hasselnötschoklad i Starbucks nya julmuggar!

Köpte även en ny kjol och ett par strumpbyxor som jag dansade in på en klubb igårkväll, men dom blir det bilder på lite senare för nu ska jag köpa mat på Whole Foods Market!

 

 


Kommentarer
Postat av: chi

åh, vad avis man blir :)

2010-11-18 @ 22:38:03
URL: http://linhchitranle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0