Daylesford, Charlie´s och Lokko

Nu blåser det storm ute och vi sitter och väntar på folk som vi ska hyra ut rum till, innan det har vi hunnit med detta:
Promenerade ut i solen

Kikade in på Daylesford som börjat skylta med julgrejer

Engelsk julmat är verkligen superäcklig, förutom chokladen i hjärtkartongerna

Julgranar!

Sen gick vi på Portobello och jag hittade en hemskt fin trattgrammofon som var såld när vi gick förbi en timma senare...

Sen kom vi äntligen fram till målet med promenaden, Charlie´s!

Vi satte oss ner på de finaste platserna

och studerade menyerna

Satt och kikade ut

Väntade på beställningen

Charlie´s är så himla fint

Stolarna har fack för typ viktiga papper eller en liten skolväska kanske

Varm choklad!

och vitchoklad/hallonmuffin

Elins tårtbit såg ändå godast ut

Jag gillar mina skor!

Sen gick vi ut genom den fina porten

Jag var mätt och glad!

och blev mycket gladare när jag såg denna mannen på Portobello

Andres Lokko! Jag studsade hela vägen hem och försökte förklara min kärlek till honom för skrattande Elin och Rebecca!
Så var min dag gjord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0