måndag: part 1

I måndags bestämde jag att vi skulle hinna med så mycket som möjligt av mina favoritställen i London!

Så vi började dagen med att åka till Westminister och stå under Big Ben, det är faktiskt den enda turistgrejen som jag tycker är värd att besöka. Jag vet att det bara är en stor klocka men den är jättefin!

Stod på bron och tittade lite

Jag och Ben!

Sen in till gulliga Ray´s för fika

För att komma upp till caféet så måste man gå uppför en skabbig trappa och man tror alltid att man har gått fel

Men väl inne är det görfint med svartvita jazziga tavlor

numrerade sittplatser

och såklart gott att äta

och dricka, var hittar man annars jordgubb och rabarber läsk liksom?

Sen började jag märka ut mina favoritställen på kartan, så jag aldrig glömmer alla små fina pubar och hörn i parker

Vi kikade också lite i bokhandeln, den här ska jag önska mig i julklapp

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0