18 09 2010

Frukost är dagens viktigaste mål:

Hasselnötschoklad med grädde, rostad panini med mozzarella och slowdried tomatoes och apelsinjuice = LYCKA

Topshops undervåning

Provade en fin mjuk skjorta, köpte inte

Efter att ha letat i 4 dagar så hittade jag en av de stickade tröjorna som jag velat ha enda sen Göteborg, fanns på Buy it now or regret it later, snodde åt mig den snabbt som attan!

Blev glad!

London Fashion Week har börjat, ser fram emot all eventuell uppståndelse!

Sen gick och gick och gick jag till Marbel Arch

Kollade på Selfridges, påsar påsar påsar

Tittade på fin skokartongskyltning

Köpte lackskor på Primark (svarta skor - check!)
Och gick sen hem igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0