don´t let the darkness eat you up

Nu har jag saltstänk i håret och mina kläder luktar brasa och skog. Vi var och tog farväl av våran gamla gård som jag bodde på i drygt 10 år, flyttade därifrån för 4 år sen men vi brukar åka tillbaka och gå promenader eller grilla eftersom det ligger mitt i naturreservatet som mina föräldrar hade hand om. Nu kommer jag inte att se det på länge!

Promenerade till Naturumet

Vilda

gulliga huset, jag bodde i ett annat som låg brevid

Tittade inne i muséet

på torkade fiskar t.ex.

lekte med kartorna

map

tänkte på glass, men det var lite dåligt med det

så vi bestämde oss för att hitta en grillplats och äta lite lunch istället, Vilda gillade idén...

vilda

nyponsoppa är mitt bästa

choklad i banan måste man avsluta med, hur mycket korv man än ätit

Sen var det stenkastartävling

sen åkte vi hem och jag hade José Gonzales i lurarna hela vägen för det är min ut-och-grilla-i-skogen-musik (är jag den enda som har musik för att framhäva vissa tillfällen? Jag måste alltid lyssna på just den musiken när jag ska ut och grilla liksom!). Såhär såg mina ben ut förresten:

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0