stalböcks!

Sitter på Starbucks vid Marble Arch och häpnas över deras fantastiskt snabba trådlösa wifi. Gick upp för att jobba 8,5 timmar klockan kvart i 6 imorse så jag är ganska död i huvudet. Köpte med mig en baguette och traskade glatt nerför Portobello Road efter bokning av möte på banken. Sen så hamnade jag här och om 2 timmar ska jag till Hammersmith för att säga hejså till min bästa London-kompis Ben som ska lämna mig för universitetet... Brevid mig sitter tre franska par som inte verkar känna varandra, ett av dom sitter och sjunger på franska och hoppar i fotöljerna! Ett annat försöker få kontakt med någon per telefon och upprepar hela tiden att dom sitter på Stalböcks, himla fint med fransk-engelska faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0