sunny day

Så himla skön dag idag! Intervjun var typ ingen intervju utan mer en presentation av stället, och det verkade gå bra för killen som visade sa att jag hade ett costumerservice-smile och att han definitivt skulle ringa! Så efter det gick jag upp till stan som i en sån där filmscen där det spelas värsta supermusiken och alla dansar och ler mot en!

Såpbubblor vid Hamleys

Det var soool såklart och jag hade Mark Ronson i lurarna

Hela outfiten från H&M

Köpte jobbkläder på Topshop

Pratade med mamma lite och skrattade högt åt Ben´s knäppa gå-med-i-facebook-sms

Sen promenerade jag hem till Picadilly

Dushade och läste lite bok i solskenet (inte samtidigt...)

och nu sitter jag såhär, på Starbucks med dricka och muffin. Ska strax hoppa på tuben mot Camden och hoppas på fin lägenhet!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0