Worst Morning So Far!

Åh denna dagen började så himla dåligt! Gick upp klockan 5 eftersom jag skulle provjobba på ett gulligt ställe i Shoreditch, men när jag skulle åka visade det sig att jag inte har några pengar på kortet för att killen som hyr min lägenhet åt inte betalt hyra, så jag kollar mina mynt och kommer fram till att jag exakt 2 pund och det kostar 1,80 att åka en väg vilket betyder att jag inte kommer att komma hem... Men jag är sen så det får jag tänka på sen. Kommer iaf till rätt station med 15 minuter till start, då jag kommer på att jag inte har addressen... Så i 45 minuter vandrar jag runt i morgonrusningen och betar av alla gator i närheten utan lycka. Tillslut ger jag upp och går ner på tubstationen och ser att jag gick förbi stället det första jag gjorde... Väl där visade det sig att jag inte hade svarta skor och byxor så jag kunde inte jobba den dagen... Upptäcker att jag lurat biljettkillen på 1 pund så jag har råd till en bussbiljett! Men inte ända fram, så jag får gå, hungrig och frusen halva vägen till hostelet. Fixade iaf pengar och somnade snabbt framför Where The Wild Things Are, med Starbucksfrukost och invirad i filtar!
Nu ska jag kolla lite lägenheter och sen skutta till COS!
Höstbilder från 2008





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0