söndag

Bilder från söndagen:
Hämtade föräldrarna på hotellet och gick mot tuben, påvägen tittade vi på fina hus

Vissa naturnördar tog kort på konstiga träd, andra nördar tog kort på naturnördar som tog kort på träd

Sen så kom vi äntligen iväg till Brick Lane!

Det var ju Sunday Up Market så vi kikade på allt från vintagekläder

till legosmycken

Sen köpte vi mat och satte oss i solen och kikade på folk

Köpte en efterätt som var typ det godaste jag ätit! Har ingen aning om vad som var i men allt som var gott ungefär

Gick lite uppför och nerför gatan och fotade fina skuggor


och sen in på fina Rough Trade där jag drömde lite om fina skivor

för de är ju inte bara mysigt att lyssna på utan fint att ha hemma också

Sen blev vi sugna på te så vi kilade in på ett gulligt japanskt ställe med typ 5 tesorter, en superkunnig te-entusiast från Skottland och det krångligaste sättet att göra en kopp te på

Gullig konst på väggarna hade dom

och lampor som hängde i rep runt bjälkarna i taket

Efter typ en kvart av temperaturtagning, hällande från typ 5 olika kannor och luftande av blad fick man denna kopp. Såg ut som äppeljuice och smakade som rökt hö. Jag blir nog aldrig te-entusiast...

Sen åkte vi till mitt jobb där jag fick  bevisa att jag kunde göra kaffe, dom fick lite pynt!

Sen var det dags för mig att jobba, såhär fint är det i taket på mitt jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0