FREDAG

Äntligen hemma efter en heldag i huvudstaden! Här kommer några bilder:

Provade en fin fin prickig klänning med fin krage på Zara, väldigt Emmyig! Tyvärr fanns den bara i M och var därför alldeles för stor...

Besökte med stor iver Urban Outfitters, men det enda jag imponerades av var typ provrummen som alltid är superfina. Det var samma dilemma som på Topshop: Dom tar inte in något fint alls!

Provade en till prickig klänning med peter pan krage, men såg ut som en piga i den. Knälång liksom.

Provade ögonmasker också. Tänk att vakna upp brevid den här...

Sen gick vi in på Acne där jag hittade en blivande höstbästis som fick följa med hem

Promenad genom Gamla Stan mot Söder

Där strosade vi i timmar och jag fick med mig två saker från American Apparel

Sen tog kamerabatterierna slut. Men dagen slutade iaf med senfika på String, Tjallamalla och Beyond Retro. Sen chips-och-dip-middag framför film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0