måndagmorgon

Morgondagg

Del av frukost, nudlarna var inte lika fina på bild

Bestämma kläder, nya kjolen från Topshop

Men det blev detta istället, kjol från U.O secondhand och t-shirt från Topshop

Sen tillfälligt bandage av strumpa runt foten pga. i lördags, som var en helt fantastiskt utekväll! Åkte till Camden med Rebecca och Johanna, på bussen var vi tvugna att låtsas vara franska eftersom 8 medelålders högljudda svenska herrar satt runt oss och sjöng Evert Taube. Vi skämdes lite... Sen satt vi i en liten gränd och drack upp det sista rosévinet ur tetraboxen och åt kitkat. Sen skuttade vi till the Dublin Castle och min mage pirrade för jag hade längtat så! Väl där pratade vi med några fransmän, dansade till Kinks och jag diskuterade Pulp och Arctic Monkeys med en söt Sheffieldbo.
Any way... Någonstans där lyckades jag förstöra min fot och nu kan jag knappt gå...

Morgonsoundtrack:
Belle & Sebastian – Write About Love
himmel
himmel
himmel
himmel vad bra...


Nu drar jag till jobbet, med ett litet stopp på Selfridges...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0