Le Pain Quotidien @ Notting Hill Gate

Jobbade mitt sista pass på restaurangen i Notting Hill Gate i söndags och eftersom jag kommer att sakna allt där så drog jag och min Swedish House Mafia(svenska roomies) dit igårkväll för lite fika och prat!

Så himla svårt att välja mat, allt är ju gott liksom!

Men det blev iaf en varm choklad med en halv shot espresso för mig

och en ljuvlig varm scone med grädde och sylt

De andra tog bl.a varm getost,

cappuccino,

och soppa

Så vi satt och pratade,

drack,

och spanade på kulturtanter

Medan det ösregnade utanför!

Då drogs ljuset ner till mysbelysning och vi satt lääänge...

Tills maten var uppäten

Då gick vi hem! Imorgon bär det av till den nya fina lokalen i Borough Market!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0