måndag: part 2

Efter mackorna på Ray´s blev vi sugna på socker och det bästa stället för det är Maison Bertaux som ligger bara några minuter därifrån

Finns fina bakelser och tårtor där

och väldans mysiga sittplatser både inne och ute, men vi ville sitta i Hyde Park

Nästa stopp blev Harrods som ju ligger alldeles lagom nära Hyde Park. Vi tittade lite på isbergsformade vattenflaskor

de perfekt upplagda perfekta grönsakerna

och såklart bäst av allt...

mitt lilla himmelrike

Vi kikade länge på pastellboxar, hallonbakelser och macarontorn

Men det blev inget denna gången

Istället köpte vi take away kaffe och varm choklad med marchmallows till mig och gick hit

Hittade en fint soligt hörn och öppnade upp efterätten

Cheesecake och chokladmoussetårta!

Photobucket

Sen kom en kompis

Vi låg i solen lääänge och det kändes inte som slutet på oktober

Somande nästan när jag låg och tittade på grenarna ovanför mig

Sen gick vi runt lite och jag kastade löv

Men sen såg vi ett helt perfekt mysigt träd vid vattnet så då var vi tvungna att sätta oss igen

tittade på folk som vandrade förbi

Photobucket

Sen fick vi fler kompisar

Jag dog lite när den här kom fram

Sen var det dags att resa på sig

och gå hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0