regn och jordgubbsöl

Jobbat hela dagen idag och nu kan jag, efter 8 timmar, göra perfekta cappuccinos och macchiatos. Men det var hemskt tråkigt. Stod bara bakom den gigantiska kaffemaskinen som envisades med att skrämma mig genom att t.ex. spruta 1000 gradigt sojaskum över hela min hand som nu är rödprickig där de dumma dropparna landade. På söndag ska jag stå i retailen iaf tack för det! Triv mycket bättre med att le till kostymmän och tjusiga mammor som äter tefrukost med sina välborstade skoluniformsbarn. Så nu vill jag bara hem och ligga under täcket, är så himla kallt och regnigt i London idag! Måste förresten tipsa om min nya favoritpint! Früli heter det och är ett jordgubbsöl! Haha jag och Ben drack det ute på hans "local" igår. Sen joinade Josh, men han tyckte vi var töntiga och drack vanlig öl istället. Smakade som saft iaf, kommer beställa det mera!

detta blir det första jag köper för min lön!

ladurée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0