Covent Garden

Bestämde mig att gå till de lite mysigare shoppinggatorna i Covent Garden idag. Gick såklart av vid fel ställe...

När jag inte vet var jag ska gå så följer jag alltid efter folk haha
det gick alldeles utmärkt denna gången, ALWAYS follow suit!

Provade molnmjuka kashmirtröjor i pastellfärger på Zara, det får bli en när jag blir rikare...

På Urban hittade jag såklart en hel del fint, bl.a denna kjol som hade ett hemskt fint mönster

och en fin fin stickad tröja från A.P.C med armbågsskydd, 160 pund...

Men tillslut blev det bara en vinröd kjol från AA

Den äääär vinröd det syns bara inte i den dåliga hostelbelysningen...

 

Nu ska jag ha telefonintervju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0