irish, french, russian

Kilade ner på stan igår för en sista fika på mitt favoritcafé i stan.

Passade på att gå in mina nya skor

Slog till på fralla

kaka med hallon och mandelmassa

och hallonsoda till det

hade på mig mitt nya favoritplagg spetströjan från American Apparel

här är bättre bilder på den

nudefärgad och fint mönster

 

Sen åkte jag och jobbade mitt absolut sista pass där jag bl.a lyckades övertala en kollega att flytta till London(!), pratade om bergsklättring i en halvtimma med en irländare, provade min franska på stewarden Julien (han var lite tveksam) och förklarade alkoholmonopolet för tre törstiga ryssar. Dom tyckte det var en dum grej:

Jag: There´s beer though

Ryss: Beer is not alcohol, I´m from Russia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0