just nu

Såhär ser min utsikt ut just nu!


Provar alla Starbucks nu för att hitta den bästa och detta är min favorit hittills! Bara massa kostymherrar överallt som springer förbi med blanka skor och portföljer. Alla runt mig har iPads och är viktiga haha
Men det är den bästa musikblandningen i högtalarna så jag slipper sitta med hörlurar, har bara varit här i typ 15 minuter och dom har hittills spelat Sufjan Stevens, Beach House och nu en massa Shins.
Har på mig detta just nu:

T-shirt från H&M
Kjol från Gina Tricot
Jackan är en superdupergammal från Forever 21

Har lite bilder från vad jag hade på mig igår när vi drack våra första pints på den lokala puben!
Jag drack min traditionella Londondricka Strongbow (cider typ) dock så det är väl inte lika coolt, men en pint var det iaf!

Spetströja från AA

Suddiga skor från Topshop


Kommentarer
Postat av: Emma

Finfina skor och stor plus för Stevens!

2010-09-17 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0