le pain

Åh nu går det framåt här! Hade inga jobb först och nu har jag hur många som helst att välja på. Men efter att jag var på en väldigt lyckad intervju och sedan ett lyckat trialshift på världens mysigaste ställe så har jag ändå bestämt mig att satsa på jobbet på Le Pain Quotidien. Känner mej hemskt hemma där, så på måndag och tisdag ska jag på Training Academy för att prova mig igenom hela deras sortiment från mat till bakelser, yes liksom! Meningen är att jag ska lära mig allt från den lilla sagan om Pavlovabakelsen till vad surdeg är! Känns som att det kommer att bli hemskt kul, så nu måste jag kolla igenom menyn för att lära mig vad alla nya ord betyder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0