notting hill

Åh detta är så himla bra! Var ju och kollade på ett rum som skulle delas med 3 italienskor i Camden, men gillade det inte alls. Genom en slump så frågade jag landlorden om han hade några andra ställen lediga och då nämnde han en 3:a i Westbourne Park! Jag som älskar det området! Trivdes så himla bra när jag bodde i Notting Hill i våras. Så vi gick för att kika på det i tisdags kväll och det var jättemysigt. Så nu är det vårat. Vi ska dela tre rum, två dubbel och ett enkelrum med två tjejer från Gotland också. Så inom några dagar kommer jag att kunna promenera till bl.a

Hummingbird Bakery

Notting Hill Arts Club

Portobello Road

Rough Trade West

 

Åh idag får vi nycklar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0